Saturday 4 October 2014

Cerpen Romantik Komedi Seram Sejuk di Ilham Karangkraf


Teks : Monalita Mansor
Gambar : Print Screen sendiri

Saya letakkan cerpen ni dalam kategori komedi romantik seram tak berapa sejuk. Hantar peraduan tak menang, maka saya tampallah kat sini. Edisi pertama. Panjang sangat, saya bahagikan dua bahagian. Sekarang terpapar di Ilham Karangkraf. Boleh klik Melati Kekasihku untuk baca. 



bacaan setakat jam 7 petang (4/10/2014)





Nak belajar menulis dengan saya? Dengan ilmu yang sedikit ni saya nak kongsi dengan anda. Saya tak menjanjikan karya anda menang anugerah. Saya tak akan petikkan populariti untuk anda. Saya hanya mengongsi apa yang saya tahu dan kebahagian melahirkan karya yang bersesuaian dengan kemampuan diri sendiri. 

Semuanya di Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif. 
Pakej termasuk bonus e-book Asas Blog, 101 Tips Penulisan Novel dan e-kompilasi cerpen Rautan Takdir. 

1 comment:

  1. saya sudah baca karya cikgu...macam manalah cikgu dapat idea yang bagus-bagus ya:D
    kena berguru lagi dengan cikgu nampaknya...nak siapkan homework cikgu yang sudah lama tidak berusik...

    ReplyDelete

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Tabung